Ara
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

Ağız ve Diş Sağlığı Programı Laboratuvarı Açıldı

27.02.2025 00:35

Meslek Yüksekokulumuz Dişçilik Hizmetleri Bölümü Ağız ve Diş Sağlığı Programı öğrencilerinin staj öncesi uygulamalarını gerçekleştirebilmeleri amacıyla kurulan Ağız ve Diş Sağlığı Programı Laboratuvarı, düzenlenen törenle açıldı.

 

Açılış töreni, Rektörümüz Prof. Dr. Mustafa Alican’ın konuşmasıyla başladı. Ardından Vali Avni Çakır ve protokol üyeleri ile birlikte kurdele kesilerek laboratuvarın resmi açılışı gerçekleştirildi.  

Törende akademik personel tarafından laboratuvarda bulunan araç ve gereçlerin kullanım amaçları detaylı şekilde anlatıldı. Dişçilik Hizmetleri Bölümü bünyesinde faaliyet gösterecek olan laboratuvar, öğrencilerin uygulama derslerinde aktif olarak kullanılacak. Açılışa Meslek Yüksekokul Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Özmen İstek, Müdür Yardımcılarımız Dr. Öğr. Üyesi Burhan Taşkaya ve Öğr. Gör. Dr. Hasan Evcimen, Dişçilik Hizmetleri Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Abdulsamed Kaya, Ağız ve Diş Sağlığı Programı akademik personelleri Öğr. Gör. Meryem Çelik ve Öğr. Gör. Şeyma Nur Çetiner ile Ağız ve Diş Sağlığı Programı öğrencileri katılım gösterdiler.