Ara
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

2024-2025 BAHAR DÖNEMİ AKADEMİK KURUL TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

27.02.2025 19:00

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Akademik Kurul toplantısı, Vali Erdoğan Bektaş Amfisi’nde gerçekleştirildi.

Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Özmen İSTEK başkanlığında yapılan toplantıya Rektörümüz Prof. Dr. Mustafa ALİCAN, Meslek Yüksekokulumuz akademik personeli ve MYO sekreteri katılım gösterdiler. Toplantıda konuşan Rektörümüz Meslek Yüksekokulumuzun mevcut durumu ve geleceği hakkında değerlendirmelerde bulundu. Daha sonra müdürümüz ve müdür yardımcıları tarafından derslerin işlenmesi, danışmanlık görevleri, sınavlar, öğrenci laboratuvarlarının kullanımı gibi konular ele alındı. Ayrıca danışmanların öğrenciler ile TÜBİTAK projeleri yapmaları konusunda teşvik edildi. Toplantı soru cevap faslının ardından sona erdi.