Ara
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

SHMYO Birim Mentörlük Programı Değerlendirme Toplantısının İkincisi yapıldı.

12.06.2026 01:06

SHMYO Birim Mentörlük Programı değerlendirme toplantısının ikincisi yapıldı.

Meslek Yüksekokulumuz bünyesinde bulunan tüm bölüm ve programlar tarafından hazırlanan Mentörlük Değerlendirme Formu kurul tarafından değerlendirildi. Yapılan incelemeler sonucunda, formda tespit edilen eksikliklerin ilgili birimlerce yeniden gözden geçirilerek düzeltilmesi ve gerekli düzenlemeler tamamlandıktan sonra konunun bir sonraki kurul toplantısında tekrar değerlendirilmesi kararı verildi.